środa, 29 sierpnia 2007

Buckle your seatbelt Dorothy, cuz Kansas is going bye-bye...


MAPA




Road trippin with my two favorite allies
Fully loaded we got snacks and supplies
Its time to leave this town
Its time to steal away
Lets go get lost
Anywhere in the u.s.a.
Lets go get lost
Lets go get lost

Blue you sit so pretty
West of the one
Sparkles light with yellow icing
Just a mirror for the sun
Just a mirror for the sun
Just a mirror for the sun


Za jakies 10 minut wyjezdzam z Redwood City. Mam wszystko popakowane i gotowe. Wczoraj do 2:30 siedzielismy z Erykiem na tarasie przy piwku i wspominalismy cale te 2 miesiace. Czuje sie jakbysmy sie znali nie 2 mieisiace a 2 lata. Mam ogromny dlug u tej rodziny, wspaniale mine przyjeli. Bylem jej czescia i chyba juz zawsze bede. Lza mi poleciala jak sie zegnalem dzisiaj z Cheryl. Wsiadlem dzisiaj rano do auta i zastalem pelny bak. Monty rano zatankowal do pelna... kolejna lza. Niesamowici ludzie, mam wielka nadzieje ze jeszcze ich spotkam i mam przeczucie ze bedzie to w Polsce;) Wszyscy zyskalismy przyjaciol tego lata.

Co do mine, to jestem podekscytowany podroza. 3 dniowe opoznienie to dobry poczatek ;) Zobaczymy jak pojdzie, w razie czego odpuszcze sobie Rapid City w ktorym jest wielka skala z glowami prezydentow. Czas ruszac. Trzymajcie kciuki za mnie i w szczegolnosci za DzewoMobil. Jak dopadne gdzies neta, czyli pewnie jakos w piatek w Vegas to cos napisze.
Jakos ciezko wyjechac;)...

Czymcie sie, Michal 'Dzewo' Stec

P.S
Teraz wyjezdzam ze strefy darmowego telefony takze smsy beda znacznie zadsze. Poza tym moge miec problem z odbiorem, nie zawsze bede dostepny, natomiast moj polski numer powinien je znakomicie odbierac, takze od teraz piszcie prosze na polski numer: 516562575. Dzwoncie na amerykanski;)

4 komentarze:

Unknown pisze...

Sraj-taśma jest (rozmiar Amerykański - XXXL) - można jechać!

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

http://tnij.info/dzewo - e jednak jeszcze cos dolewamy ;p

Anonimowy pisze...

Trzymamy kciuki i za ciebie i za auto, zeby dojechalo. I zazdroscimy ;)